A A.C. Almuinha quer manifestar todo o seu apoio às acções que se estám a desenvolver na comarca de Ponte Vedra em contra da celebraçom das touradas.
Todos os anos dúzias de touros som torturados perto de nós, em nome de uma suposta tradiçom que nos é totalmente alheia, que insiste em persistir no sofrimento e posterior morte destes animais. A tauromaquia é umha actividade de culto do sangue e da violência sobre os animais e nada justifica manter na Galiza umha actividade que foge de todo razoamento ético, ao basear-se no sangue e nas posturas sociais e ideológicas mais retrógadas que simplesmente se dedicam a imitar o folclore espanhol sem qualquer espírito crítico.
Por isso Almuinha exige junto à Coordenadora:
1º- Cese imediato de ajudas públicas às touradas.
2º- Exigir à Junta da Galiza a aprovaçom dumha Lei de Protecçom Animal que proiba as touradas.
3º- A declaraçom de todos os Concelhos da Comarca como “livres de touradas”. Polo que a Almuinha apresentou no dia de hoje no registo do Concelho de Marim umha solicitude para que Marim seja declarado “Concelho Anti-touradas”.
Por todo isto, o dia 1 de agosto às 19 horas a Almuinha convida a todos/as os/as sócios/as e amigos/as a estar na Praça da Peregrina de Ponte Vedra para reclamar junto com a Coordenadora Anti-touradas de Ponte Vedra e demais colectivos sociais, culturais e ambientais o cese na Galiza desta manifestaçom de horror e sangue.
Sem comentários:
Enviar um comentário