novembro 21, 2008

SUCESSO DO ABERTO DE MARIM DE BILHARDA

http://es.youtube.com/watch?v=TNgpPVxy9kI&eurl=http://lnbsur.wordpress.com/

Nesta passada fim de semana tivo lugar na nossa vila a terceira jornada da Super Liga Galega de Bilharda. Á cita acudirom perto de 150 pessoas, inscribíndo-se finalmente 62 jogador@s procedentes de Porrinho, Mos, Vigo, Moanha, Ponte Areias… e por suposto de Marim.







Às 17:00 da tarde deu começo a competiçom, que se prolongou até as 20:00. Agus (Almuinha) continua com a sua regular marcha entre @s melhores da competiçom, e nesta ocassom chegou a semifinais, onde perdeu numha gram partida ante Chupi, o palanador de Porrinho que compartia liderato com el até esta fim de semana.



@s demais palanador@s da Almuinha nom estiverom moi atinad@s desta vez, sendo @s grandes vencedor@s da tarde a equipa dos Paquete Pinchas de Porrinho, que se levarom todos os trofeos (Campiom, Finalista, Varados e Melhor Equipa).

Ainda assi, a nossa equipa conseguiu ficar na segunda posiçom do Torneio, com o que se reforza o segundo posto da clasificaçom geral. E tras esta jornada, Agus fica na segunda posiçom da clasificaçom individual a tam só 4 pontos de Chupi (Paquete Pinchas).

Foi umha tarde chea de diverssom, onde jogador@s de todas as idades pasamos um bo rato. Desde a A.C. Almuinha puxemos o nosso graninho de areia para continuar incrementando o apoio a esta competiçom, que para ser o primeiro ano que se leva a cabo no sur da Galiza, está adquirindo umha gram dimenssom, posto que tras 3 jornadas já houvo 110 pessoas inscritas. Conseguimos também atraer a atençom e o interese de um bo número de marinenses, que já amosarom de diferentes jeitos o seu apoio a este jogo e o interese em poder participar noutros torneios.

Vemo-nos em Ponte Areias o 13 de dezembro!!!"

Sem comentários: