março 25, 2013

O CONCELHO DE MARIM PROIBE À A.C. ALMUINHA COLOCAR FAIXAS DA CAMPANHA "EM GALEGO TODO É POSSÍVEL"



Desde a A.C. Almuinha queremos manifestar a nossa surpresa e indignaçom ante a comunicaçom recebida o passado dia 20 de março na que o Concelho de Marim nom nos autoriza a colocar faixas da Campanha Pola Lingua "Em galego todo é possível", que estamos a levar a cabo desde começos deste ano na nossa vila.


Para a A.C. Almuinha esta comunicaçom supom umha surpresa maiúscula, posto que na terceira solicitude que apresentamos dim-nos que a colocaçom das nossas faixas nom se ajusta aos eventos autorizáveis, mas si nos autorizarom nas 2 solicitudes anteriores. Quere dizer que autorizándo-nos 2 vezes o próprio Concelho incumpriu a Ordenança?


Por outra banda, na comunicaçom recebida di que "A colocaçom de faixas só se autorizará:" e no 4º ponto da comunicaçom di: "Em situaçons que expresamente se sinalem polo Concelho". Entendemos que o Concelho tem a potestade de autorizar, se quere, a colocaçom de faixas, mas depois de 2 autorizaçons, na terceira denégam-nos, polo que entendemos que agora nom quere.

Um ponto que nos gostaria salientar é que estamos a ter um comportamento exemplar nos permisos que solicitamos, tanto de espaços públicos como para a colocaçom de faixas, polo que a surpresa é ainda maior. O passado 8 de março recebemos umha chamada do Concelho de Marim na que nos informavam de que umha faixa que colocaramos na entrada da Alameda de Marim estava parcialmente descolocada e que nom resultava moi atractiva a sua presença nesse estado, polo que nos solicitavam que a repararamos ou retiraramos. Essa faixa foi retirada no mesmo dia, às poucas horas, cumprindo inmediatamente com o que nos pediam.

Desde a A.C. Almuinha tam só podemos entender esta denegaçom como umha represália do Concelho de Marim polas nossas críticas às trapalhadas que fizerom com o tema das subvençons às entidades culturais. Ultimamente estamos assistindo a numerosos espectáculos por parte do governo municipal do PP (trapalhadas na concesom das ajudas às entidades desportivas, às entidades culturais, queima de expedientes, denegaçons de permisos para usar os espaços públicos, intentos de incumprir sentenças judiciais...).

Como umha represália, assi o entendemos e actuaremos em consequência.


Por outra banda, e noutra orde de cousas, o governo municipal do PP que asignou 3 pontos (sobre 5) à A.C. Almuinha polo uso do galego envia-nos umha comunicaçom desde a Avda. de "Orense". Congratulations.

Sem comentários: