março 20, 2013

A A.C. ALMUINHA APOIA A MANIFESTAÇOM EM DEFESA DA SANIDADE PÚBLICA

Manifestamos o apoio da A.C. Almuinha à manifestaçom convocada manhá 21 de março em Ponte Vedra por SOS Sanidade Pública em defesa da Sanidade Pública e contra a política do PP que promove os recortes e a privatizaçom da sanidade pública, assi como pola defesa do Hospital Único em Montecelo.

Desde a A.C. Almuinha queremos manifestar o nosso apoio à manifestaçom convocada manhá 21 de março em Ponte Vedra por SOS Sanidade Pública em defesa da Sanidade Pública e contra a política do PP que promove os recortes e a privatizaçom da sanidade pública, assim como pola defesa do Hospital Único em Montecelo.
Nom imos repetir argumentos nem motivos, posto que já figuram na própria convocatória e por outra banda som já sobradamente conhecidos pola cidadania galega, por desgraça, mas si que queremos fazer um chamamento aos/às marinenses para que assistam massivamente a esta manifestaçom. A mobilizaçom social é básica para parar as políticas antissociais e antipopulares que está a aplicar o PP, tanto na Galiza como no Estado Espanhol, seguindo fielmente as diretrizes impostas por quem ostenta na realidade o poder, que nom é outro que o gram capital.

A continuaçom enviamos várias das medidas aplicadas polo PP em Sanidade, difundidas pola Plataforma SOS Sanidade Pública, e que justificam a manifestaçom de amanhã.

1.- Introduziram o copagamento dos fármacos dos tratamentos dos pensionistas.
2.- Suprimiram o direito à atençom sanitária de importantes coletivos, como os/as moços/as maiores de 26 anos que nunca cotizaram, as pessoas sem recursos, os/as imigrantes sem papeis, ...
3.- Querem rebaixar a carteira de serviços da Sanidade Pública, polo que haverá que pagar por serviços agora gratuitos.
4.- Pretendem reduzir as urgências e as farmácias no medio rural.
5.- Retiraram do financiamento público mais de 400 fármacos, muitos deles plenamente úteis, como os fármacos contra a diarreia, as hemorroides, ...
6.- Introduziram o copagamento para próteses, cadeiras de rodas, muletas, ou alimentos especiais, assi como na utilizaçom das ambulâncias para traslados nom urgentes para provas diagnósticas, tratamentos contra o cancro, diálise renal ou reabilitaçom.
7.- Paralisaram a construçom do Hospital Único ampliando Montecelo, usando como desculpa que iam construir um hospital totalmente novo em Monte Carrasco, isso sim, com financiamento e gestom privada.

Sem comentários: