março 07, 2013

Irregularidades na concessom de subvençons em Marim por parte do governo municipal do PP





Câmara Municipal de Marim governada polo Partido Popular espanhol
A Associaçom Cultural Almuinha quer manifestar o seu estado de estupefacçom perante a forma na que as ajudas às associaçons culturais da nossa vila foram atribuídas e perante a forma na que pretendem ser comunicadas.

Cremos que o Grupo de Governo entende que a administraçom local que hoje está a gerir é um botim, um botim de guerra onde o ganhador das eleiçons fica com o direito de saquear os recursos públicos no seu benefício, utilizando neste caso o dinheiro destinado ao tecido associativo da vila, que é um recurso de todos os que pagamos impostos, para montar a sua rede clientelar ao mais puro estilo Deputaçom de Ourense.

A AC Almuinha sempre concorreu às ajudas públicas com a máxima transparência, cumprindo escrupulosamente com as normas com as que se dotou o Concelho de Marim; por isso nom podemos entender como agora esta corporaçom municipal esquece toda a ética e política de bom governo e distribui ajudas baixo o critério de ganhar-se ou pagar favores políticos.

Em primeiro lugar, parece-nos inaudito que nós como associaçom, tenhamos que conhecer polos jornais que o processo de atribuiçom de recursos foi resolvido, sem que ninguém do Concelho se dirigisse a nós. Deixamos de lado a questom de que pessoas interessadas nas próprias subvençons sejam parte do jurado que as determina ou que nós como organizaçom cultural comprometida apenas com a defesa da cultura nacional nom tenhamos a máxima pontuaçom na utilizaçom da nossa língua e sim associaçons nas que a utilizaçom do galego é manifestamente questionável por qualquer vizinho de Marim.

Devido a todas estas irregularidades, anunciar que baixo nenhum conceito nos apresentaremos no acto organizado polo Concelho de Marim amanhã no Museu de Marim, negamo-nos a participar no circo montado pola senhora Alcaldesa para limpar a sua imagem rodeando-se de barrigas satisfeitas depois de usurpar os cartos dos marinenses. Todo isto é resultado de uma adjudicaçom cheia de todas as irregularidades possíveis e feita pública da forma mais caciquil, algo que nom merecem uns recursos económicos entendemos que escassos e que são de todos.

Por último, queremos recordar que já no ano passado, o Valedor do Povo deu-nos a razom na nossa queija sobre a falta de transparência do Concelho, algo do que parece que esta equipa de governo nom tirou nota (http://acalmuinha.blogspot.pt/2012/06/valedor-do-povo.html).

Sem comentários: