julho 18, 2010

Dia da Pátria em Marim

O vindeiro domingo é o 25 de Julho, o Dia da Pátria, e com tal motivo a nossa associaçom tem organizado en Marim diversos actos que começan a sexta-feira 23 às 22h com um concerto do cantautor punk ou canhautor Leo i Arremecaghona no centro social Almuinha (Ezequiel Massoni nº 63), para logo dar passo a umha LK Sesion onde ademais de gozar com música galega qualquer pessoa que se animar possa amossar suas habilidades musicais ou artísticas no escenário do centro social.
O sábado 24 de julho a partir das 10:30 da manhá e desde o porto de Aguete a A.C. Almuinha em colaboraçom com o Grupo Cultural o Ronsel organiza umha saída à ria em embarcaçons tradicionais ademais de um roteiro polos muinhos do rio Loira. Já às 14h para recuperar forças a A.C. Almuinha tem previsto un jantar popular na casa da cultura de Seixo a base de churrasco ou alternativa vegana com um preço de 10€ tendo que reservar con antelaçom aquelas pessoas que queiram assistir no telefone 606595310 ou no correio a.c.almuinha@gmail.com.
MANIFESTO
Um novo ano com a chegada do forte calor do verám e o 25 de julho celebramos o Dia da nossa Pátria em que as galegas e galegos saimos às ruas para amossar o nosso orgulho por nos sentir parte de umha naçom que, a pesar dos múltiplos atrancos históricos, segue a existir, porque ademais de um pasado e história muito definidos que assim o avalam também tem um presente com vontade de trabalho para ganharmos o direito a decidir o nosso futuro.
Mas este é só, aínda que especial, un dia mais dos 365 de trabalho e luita por alcanzar um futuro mais digno e livre para Galiza. Um futuro que garanta a nossa pervivência como povo com umha identidade cultural, umha língua, uns costumes, um hábitat cada dia mais ameazados pola marea uniformizadora espanhola.
Num contexto político delicado para a defessa dos direitos dos povos, no que as altas instituiçons espanholas estám a marcar os límites que impedem o exercício da soberania nacional às naçons sem estado como Galiza e que nem tam sequera respeita as decissons tomadas polos povos para obter um maior autogoverno dentro do marco do estado debemos fazer fincapé em unir as nossas maos para trabalhar mais arreo na defessa dos nossos interesses como povo e como trabalhadores/as.
Neste contexto involutivo em que nos imponhem desde os meios de incomunicaçom e os distintos governos que nom há mais naçom que umha, no que qualquer acontecemento deportivo como o passado mundial é aproveitado para exaltar os símbolos do estado uniformizador e centralista, mentres som atacados os direitos das trabalhadoras/es galegas/os para arranjar a crise que povocarom os especuladores, devemos ter esperança porque a sociedade civil galega comece a espertar e respostar a dificil situaçom que atravesamos. Assim constatamos nos últimos anos o nascimento e consolidaçom de numerosas iniciativas sociais e culturais como som a criaçom de numerosos centros sociais, associaçons culturais, educativas que vertebran umha aposta clara por sobreviver como país.
Desde a A.C. Almuinha queremos animar a todos/as os/as galegos/as a participar nas manifestaçons convocadas para celebrar o Dia da Pátria 2010 em Compostela o vindeiro domingo 25 e a pendurar a nossa bandeira nacional das janelas a todas/os os/as vizinhos/as de Marim e comarca.

Sem comentários: