julho 30, 2010

A.C.Almuinha contra as touradas na Galiza

A Associaçom Cultural Almuinha apoia a manifestaçom contra as touradas em que partirá manhá sábado 31, as 20,00h da Praça da Peregrina de Ponte Vedra, convocada por diversas entidades ecologistas, conservacionistas, ambientalistas, culturais e políticas.


Consideramos que as touradas além de ser umha practica selvagem e violenta contra de um animal indefesso que acha umha morte inútil depois de umha tortura atroz, constituem toda umha patologia mental do ser humano alheia totalmente a Galiza e ao valor que na nossa cultura e economia tradicional teve o gado vacuno. Um meio de produçom e sustento da comunidade rural e um meio de extraçom de um excedente para obter uns ingresos adicionais.

As touradas nem som galegas nem som ate nem cultura. Seguem a ser um costume com os que os poderes espanholistas mais ráncios seguem a se identificar e assi se pom de manifesto na airada reacçom que a recente proibiçom por parte do parlamento catalám provocou em ditos sectores das oligarquias espanholas.

Fazemos nossas as reivindicaçons exprimidas na convocatoria deste ano:

  1. O cessamento imediato de ajudas encobertas às touradas por parte de todas as instituiçons públicas, nomeadamente a Deputaçom de Ponte Vedra, principal suporte público das touradas em Ponte Vedra.
  2. Que o Parlamento da Galiza modifique a Lei 1/1993, de Protecçom de animais domésticos ou selvagens em cativeiro, que exclui no seu artigo 5º as touradas, para que proíba estas actividades.
  3. O cessamento do uso de espaços públicos para a promoçom das touradas, assim como a supressom nos programas de festas editados pola cámara municipal.
  4. A reconversom da praça de touros num coliseu para espectáculos culturais e concertos.

Ademais de estas reclamaçons compartilhadas com as distintas entidades convocantes da manifestaçom reclamamos ao nosso governo municipal que declare a nossa vila como “Cidade antitouradas e amiga dos animais”.
Assi mesmo animamos a todas e todos os que defendem e amam a vida, a natureza e a nossa cultura a manifestarem-se
o sábado em Ponte Vedra.


Sem comentários: