maio 31, 2012

Almuinha rejeita Dia das Forças Armadas Espanholas em Marim

Desde a A.C. Almuinha queremos manifestar o nosso mais profundo rejeitamento aos actos que vam ter lugar na nossa vila com motivo do .

Parece que o PP está empenhado em celevrar periodicamente actos circenses, como foi nom hai moito tempo o acto de restituiçom do nome de Jaime Janer a umha rua da nossa vila, com os que distraer à populaçom nos tempos tam graves que estamos a viver. Mentres tanto, outros assuntos de maior importáncia som esquecidos, e o governo municipal do PP segue sem ter tempo para receber a nossa associaçom, nim sequera para fazer umha chamada telefónica, que leva meses reclamando umha reuniom, e véndo-nos na obriga de ter que recorrer ao Valedor do Povo, que vem de comunicar-nos que admitiu a trámite a nossa queija.

A A.C. Almuinha é umha associaçom sócio-cultural, e a alguém póde-lhe resultar estranho que umha associaçom deste carácter tome possicionamento em questons como estas, mas é um facto inquestionável que as manifestaçons culturais dos povos estám directamente influidas pola sua situaçom sócio-política; por isto nom podemos ficar à margem de certos temas que vam além do estritamente cultural. A situaçom económica, social, cultural e lingüística do nosso pais vem determinada pola situaçom de dependência respeito a Espanha; malia que isto resulta dumha obviedade escandalosa, nom está de mais que o repitamos as vezes que sejam necessárias.

É por isto que o atraso económico da Galiza vem determinado pola situaçom de falta de soberania política da nossa terra; que a situaçom dramática da nossa lingua está directamente relacionada com a imposiçom do castelám na Galiza... E as Forças Armadas Espanholas tenhem por misom ,estabelecida na Constituiçom Espanhola no seu artigo 8, de "garantir a soberania e independência de Espanha, defender a sua integridade territorial e o ordenamento constitucional"; é dizer, as Forças Armadas Espanholas som as encarregadas de, mediante as armas, asegurar a dependência do nosso pais a Espanha. Por isto, nom queremos as Forças Armadas Espanholas na Galiza.

Mas se o espectáculo circense que vai ter lugar nas ruas de Marim o vindeiro sábado nom fosse suficiente, consideramos insultante nos tempos nos que estamos, nos que na Galiza hai mais dum 20% de pessoas em situaçom de desemprego e umha porcentagem moi importante de pessoas que ano tras ano vem-se obrigadas a emigrar para poder sobreviver, posto que sua terra nom atopam trabalho, que se vaia organizar conferências dirigidas aos estudantes da nossa vila para oferecer-lhes como umha saida "laboral" a entrada no Exército Espanhol.

Isto é o que nos oferece o Estado Espanhol aos/às galegos/as? Dependência, paro, emigraçom, infravaloraçom do próprio... e trabalho no Exército? Para rematar, queremos fazer um chamamento à populaçom para que nom participe nestes actos e manifeste o seu rejeitamento a este tipo de actos.

Sem comentários: