janeiro 30, 2012

A CULTURA GALAICA E A ROMANIZAÇOM

A A. C. Almuinha informa que o vindeiro dia 3 de fevereiro, sexta-feira (venres), organizamos umha palestra com o título "A Cultura Galaica e a Romanizaçom" que terá lugar a partires das 20,30 horas no Salom de Actos da Biblioteca Pública de Marim a cárrego de D. André Pena Granha, Doutor em Arqueologia e História Antiga, e convidamos a assistirem a todas e todos os interessados nas raiceiras mais fondas do nosso Pais.


André Pena Granha (Ferrol, 1955) é um dos historiadores galegos que com máis paixom vive o seu trabalho. Historiador, arqueólogo e arquiveiro do Concelho de Narom, poucos temos coma él para falar com a sua erudiçom do nosso passado, da cultura atlántica que vincula aos nossos antergos com os demais povos das costas ocidentais da Europa desde as Ilhas Orcadas até a façada atlántica peninsular.

Ademais é um dos promotores do Instituto Galego de Estudos Célticos IGEC, sociedade científica estabelecida em 2009, cujo principal objectivo é a promoçom da investigaçom multidisciplinar no campo dos Estudos Célticos na Galiza, norte de Portugal e Europa Atlântica. Também difunde o conhecimento geral da história, cultura e sociedade da Galiza, além do intercâmbio académico e científico e visa recuperar e preservar – em base a informaçons contrastadas – elementos da cultura céltica presentes e visíveis na sociedade galega contemporânea.


O IGEC também fornece serviços de consultoria e assessoramento numa série de áreas, como educaçom, promoçom turística, e gestom do património, entre outros.


Algumas das conferências ministradas por André Pena:
“O celtismo e as origens da Gallaecia”
“Galiza, o berço dos Celtas da Europa Atlántica”
“Caminhos milenários”
“Breogám, Hércules e a Torre de Brigantium”
Algumhas das suas obras:
Narón un concello con historia de seu, Volume I, II, III. Sotelo Blanco, 1991,
Narón. Unha historia ilustrada na Terra de Trasancos', xunto con Eva Merlán Bollaín e Alfonso Filgueira López. Baía Edicións, 1995
La Pesquera Tradicional de Mareas. Un ejemplo de arqueología industrial. Concello de Narón, Autoridade Portuaria de Ferrol-San Ciprián e Metalurgica Galaica, S.A. 1998.
A orixe dos coutos, das xurisdicións dos escudos e das bandeiras municipais galegas. Narón: Vexiloloxía e heráldica. Concello de Narón, 2002
Santa María Maior de O Val, Narón: Unha Parroquia con Celtas Reminiscencias na Terra de Trasancos. Fundación Terra de Trasancos, 2004.
Santo André de Teixido: O Camiño dos Celtas. Equona 2006.

1 comentário:

Anónimo disse...

Unha mago que non poida ir, para os universitarios que temos que chegar dende Santiago, a esas horas se nos fai imposible, se temos clase pola tarde. Pero moitas grazas pola iniciativa.