maio 16, 2013

Apoio à manifestaçom em defesa do galego



A A.C. Almuinha quer manifestar publicamente o apoio da nossa associaçom à manifestaçom em defesa do galego convocada o vindeiro dia 17 de maio com motivo do Dia das Letras Galegas, e que percorrerá as ruas de Compostela a partir das 12:00h desde a Alameda.

A nossa associaçom vem de celebrar a VI Festa da Língua esta passada fim de semana, na que amais de gozar dum dia de festa reivindicamos o direito a viver com normalidade em galego na nossa própria terra. Desta volta, e com os mesmos motivos, queremos animar à cidadania marinense a participar massivamente nesta convocatória festiva e reivindicativa.

Por desgraça, a situaçom do galego é dramática, cumha perda constante de falantes como consequência da imposiçom dumha língua foránea (própria de Castela). Se bem esta imposiçom do castelám começou hai vários séculos, nas últimas décadas está a ser tremendamente efectiva, devida a vários factores como som a imposiçom via legislaçom (proibiçom explícita do uso do galego em muitos âmbitos), a escola, os meios de comunicaçom, difusom de imagens negativas d@s falantes e dos âmbitos galegofalantes...

Como galegos, e se de verdade queremos a nossa língua, compre passar das palavras ao factos, compre comprometer-se os 365 dias do ano na defesa da nossa língua, apostar por ela, porque é a nossa, porque com ela estamos no mundo com identidade própria.

Este 17 de maio... tod@s a Compostela!!!

Sem comentários: