outubro 19, 2011

Apoio à movilizaçom contra ENCE-ELNOSA

A A. C. Almuinha de Marim apoia a movilizaçom organizada pola Asociación pola Defensa da Ría de Ponte Vedra que sairá da ponte vedresa Praça da Ferraria às 20,30 h dá próxima sexta-feira (venres) dia 21 de outubro, para mostrar a oposiçom à renovaçom da concessom por parte da Junta de Galiza, das Autorizaçons Ambientais Integradas (AAI), ao complexo industrial contaminante de ENCE-ELNOSA.


Unimos a nossa voz à da Asociación pola Defensa da Ría enquanto a exigir que o actual governo galego nom renove umha concessom aprovada hai três anos polo anterior governo bipartido da Junta em condiçons irregulares porquanto o complexo industrial nom cumpria daquela nem cumpre nesta altura a legalidade vigorante em matéria meioambiental.


Nem cumpre a Lei de Águas Residuais Urbanas nem a Lei de Águas de Galiza. Continua a realizar verquidos contaminantes por acima dos limites permitidos sendo umha ameaça para a saúde das pessoas, da fauna, flora e meio marinho das margens da Ria.

E também é um freio para um outro desenvolvimento racional dos recursos, marisqueiros, pesqueiros, florestais e turísticos.

Convidamos, pois a participar da movilizaçom a todas aquelas pessoas que desejam viver em umha comarca livre de contaminaçom e com futuro desde o ponto de vista económico.


ENCE-ELNOSA FORA JÁ!


NOM Á RENOVAÇOM DAS AUTORIZAÇONS AMBIENTAIS A ENCE E ELNOSA

Sem comentários: