maio 31, 2010

Marcha contra Ence e ceia no centro social

Mais um ano, a A. C. Almuinha quer mostrar o seu apoio à marcha anti-ENCE convocada pola Asociación para a Defensa da Ria de Ponte Vedra para este sábado 5 de junho na que os membros da nossa associaçom participaremos activamente e que partirá as 19,30h como vem sendo habitual das Alamedas de Marim e Ponte Vedra respeitivamente.
Pensamos que este ano a movilizaçom devera ser mais intensa porquanto a intençom da Junta do Partido Popular para o futuro da ENCE som a continuaçom no seu assentamento em Louriçám se atendemos à sua decissom de aceitar a trámite a solicitude de autorizaçom para a instalaçom de umha planta de biomasa no recinto da fábrica por um periodo de 30 anos.
Nesse caso estariamos ante a consolidaçom do complexo contaminte ENCE-ELNOSA para além do ano 2018 tirando por terra o direito do povo da comarca a poder recuperarmos o litoral e a Ria para o desfrute do seu entorno natural e para umha exploraçom económica sustentável que repercuta na melhora da saude e do nível de vida de todas nós gerando mais postos de trabalho dos que agora fornece ENCE-ELNOSA.

À volta da marcha, animamos-vos a todas e todos a participar na ceia a base de ensaladinha, petiscos e bebida que celebraremos no Centro Social Almuinha no número 63 da rua Ezequiel Massoni. Todo aquel que queira reservar pode faze-lo no número 606595310 ou directamente no centro social à volta da marcha. O seu custo será de 5€ para cobrir gastos.

Neste 2010 e mais que nunca: CELULOSE NOM, FORA DA NOSSA RIA !!

Sem comentários: