junho 01, 2009

SOLICITAMOS PAINÉIS PARA CARTACES AO CONCELHO

A Associaçom Cultural Almuinha como o resto de colectivos e associaçons de Marim necessitamos um suporte para colar os cartaces que informam sobre as nossas actividades. Sendo certo que o Concelho habilitou painéis para a colagem de anúncios ou cartaces em vários bárrios e lugares do meio rural constatamos a sua falha no centro urbano que precissamente é o lugar que concentra mais populaçom polos deslocamentos dos vizinhos do rural para acceder aos distintos serviços que oferece o centro da vila.

Nós desejamos observar e cumprir rigorosamente as ordenanças municipais de meio ambiente ao respeito, e por isto solicitamos mediante um escrito remitido a Dna. Pilar Blanco, concelheira de Meio Ambiente para que tenha a bem ordenar a colocaçom de painéis no casco urbano e possibilitar assi a difussom dos nossos anúncios e do resto de associaçons e entidades marinenses no centro da nossa vila.

Na mesma solicitude propomos vários lugares onde se poderiam colocar dez painéis: Parada de autocarros, na Avda. de Ourense à altura da Biblioteca, nas inmediaçons da Casa do Mar, na Praça de Calvo Sotelo (na encrucilhada com a rúa Jaime Janer), e na Alameda, no Parque Eguren e no Mercado um par de painéis respeitivamente.

Confiamos na resposta positiva do Concelho.

Sem comentários: