junho 19, 2009

CONVOCAMOS ASSEMBLEIA DA LÍNGUA DE MARIM PARA O 24J, 20.15 h

Este é o escrito que enviamos a distintas associaçons e colectivos de Marim:

"Caros amigos/as:

Todos nós fomos testemunhas dos ataques que a nossa língua sofreu, sobretudo durante este último ano, por parte do sector mais espanholista da nossa sociedade. Agora esses mesmos personagens som os responsáveis de gerir a Junta da Galiza e ameaçam com eliminar a escassa protecçom jurídica e a utilidade social com a que contava o galego.

Sobre um falso chamamento à liberdade individual na escolha da língua, que só agocha trás a sua máscara de bilingüismo a defesa da superioridade do espanhol e a procura da erradicaçom da nossa língua dos lugares públicos; temos a certeza que durante estes próximos anos vamos assistir à persecuçom mais grave que nunca tenha existido na história em contra da nossa língua, cultura e identidade nacional.

Perante esta situaçom a A. C. Almuinha quer chamar à mobilizaçom activa em defesa do idioma no Concelho de Marim; é por isso que vos queremos convocar a umha primeira reuniom a todas as pessoas e organizaçons sociais, culturais, desportivas, sindicais e políticas que estades comprometidas em qualquer grao com a defesa e dignificaçom da nossa língua. O nosso objectivo é poder assim coordenar as nossas vozes e incrementar a repercussom social do nosso discurso na vila contrarrestando as mentiras bilingües.

Para isto esperamos-vos a quarta-feira (mércores) dia 24 de Junho, às 20:15, na Biblioteca Pública de Marim.

Marim, 15 de Junho de 2009"

1 comentário:

Isabel Rei disse...

Soube muito tarde desta assembleia. Alguém poderia explicar-me como decorreu? Teve sucesso? Por favor, enviem uma pequena crónica a este endereço pro@aglp.net