maio 11, 2009

16 DE MAIO: II FESTA DA LÍNGUA !


A A.C. Almuinha afronta o vindeiro Dia das Letras, 17 de maio, com a ideia de demostrar que temos umha lingua viva e com futuro. Mas também deve ser um dia de denúncia e reivindicaçom devido à situaçom da lingua galega, em grande perigo ao nom gozarmos @s galeg@s de direitos lingüísticos plenos para desenvolver a nossa vida diária com normalidade.

Como falantes de galego somos discriminad@s e violentad@s dia a dia, por isso reclamamos um estatuto de oficialidade igual ao do castelhano; a obriga de que todo o mundo tenha o dever de conhecer o galego, só nesta situaçom poderemos pensar na sobrevivência do galego.

Desde a A.C. Almuinha pretendemos a
aboliçom deste sistema legal que subordina o galego ao castelhano, a aboliçom do supremacismo castelhano e umhas políticas de normalizaçom lingüística ao serviço da nossa sociedade.

O vindeiro sábado dia 16 de maio a A.C. Almuinha organiza a II Festa da Lingua em Marim com motivo do Dia das Letras Galegas. É por isto que queremos convidar-vos a participar das actividades que temos programadas para festejar essa data, e que terám lugar ao longo de todo o dia.

Programaçom:

* Actuaçons na Praça da Veiguinha a partir das 11:00:
- Música tradicional “Tear de Lherena”
- Contacontos “Codia e Miolo”
- Livros viageiros
- Música tradicional “Fentos e Froumas”
- Globoflexia – Contacontos “Nilson”
- Música tradicional “Almuinheira”

* Jantar Popular na Praça da Veiguinha a partir das 14:00.

* Aberto de Bilharda no pavilhom do Sequelo a partir das 18:00.

* Serám na Praça da Veiguinha a partir das 21:00.

Agardamos a tua presença o 16 de maio!

Sem comentários: