fevereiro 05, 2009

SOLIDARIEDADE ANÓNIMA COM ALMUINHA



O passado fim de semana, fômos testemunhas de como todavia existe gente solidária com as causas justas e neste caso ficamos surprendidas/os por um acontecimento que trespassa o meramente anecdótico. Em diferentes lugares e ruas de Marim apareceram uns cartazes anónimos com legendas de denúncia da falta de liberdade de expressom provocada pola política repressiva do Concelho de Marim nesta matéria.

A nossa associaçom tem sido sancionada com umha multa por colar cartazes anunciando determinadas actividades de carácter cultural-desportivo organizadas por nós nos últimos meses.

Desde a publicitaçom de este negativo feito temos recebido diversas mostras de solidariedade de vizinhas-os da nossa comarca, jornalistas, federaçons desportivas nacionais como a de Bilharda que mesmo nos adicam o próximo aberto Nacional de Bilharda de Compostela para recadar fundos para o suporte do custo da multa, associaçons culturais como o Grupo Cultural Ronsel, Ceivar e o Movimento polos Direitos Civis, o Colectivo Nacionalista de Marim, etc.(pedimos desculpas se esquecemos a alguêm).

Agradecemos com carinho todas estas mostras de solidariedade que estamos a receber e fazemos um apelo aos responsáveis de esta injusta sançom para que, à vista da importante resposta colectiva em favor da nossa associaçom, reflexionem sobre o objectivo dos seus dardos envelenados.

Nom interfire, o facto de sancionar a umha associaçom cultural que intenta sementar a solidaridade e a defesa da nossa cultura, com os seus mesmos fins programáticos? Nom existem alvos mais apropriados a quem atingir por serem actores protagonistas na tragédia do desaparecimentos da nossa cultura?. Reflexionem.

Sem comentários: