outubro 06, 2008

E COMEZOU A LIGA NACIONAL DE BILHARDA EM PORRINHO…


Despois da preparaçom do verám, este sábado deu começo por fim a Liga Nacional de Bilharda deste ano. Até Porrinho forom 7 palanadores/as da nossa equipa para participar neste torneio que abria a competiçom, e que derom umha moi boa imagem. Um total de 52 palanadores/as e 8 equipas inscribírom-se para desputar este primeiro campionato do ano.

Tras a primeira fase, para os dezaseisavos passarom todos/as os/as nossos/as jogadores/as. A partir de aquí as cousas já se complicavam um pouco debido ao nivel dos/as rivais, mas isto nom impediu que Agus chegasse às semifinais, depois de fazer um gram torneio, e Cristian até os quartos de final, sendo derrotados os 2 polo que finalmente seria o campiom do torneio.

Ao final, depois deste primeiro torneio, Agus está terceiro na clasificaçom geral e Cristian quinto; entre os/as 15 primeiros da clasificaçom temos 5 palanadores; e a nossa equipa está segunda na clasificaçom por equipas. Um moi bo começo, que terá que ter a sua continuaçom no torneio de Moanha, que terá lugar o vindeiro 18 de outubro.

Mais info: http://lnbsur.wordpress.com/ ou http://ovaral.blogspot.com/

Sem comentários: