outubro 28, 2008

AGRESSOM FASCISTA EM PONTE VEDRA


Desde a Associaçom Cultural Almuinha queremos solidarizar-nos com o companheiro acoitelado na Rua Riestra de Ponte Vedra na madrugada do passado Sábado dia 25.
Depois de sair em defesa de um joven marroquino que estava a ser instigado por três conhecidos fascistas da cidade de Ponte Vedra, foi acoitelado polas costas por outro militante fascista procedente de Valladolid que formava parte de um grupo de umha dúzia que andava à “caça” pola cidade de Ponte Vedra de qualquer pessoa que nom fosse como eles.
Queremos exigir às Forças e corpos de seguridade do estado umha rápida e contundente actuaçom pois os atacantes som desgraçadamente de sobra conhecidos nos ambientes policiais polas suas actividades precedentes; que nom haja resultados nas próximas horas significaría umha deixadez de funçons que desde as associaçons progresistas da comarca como a nossa nom poderemos tolerar, enquanto um joven antifascista está tendido na cama do Hospital.
Portanto todos os membros da nossa Associaçom queremos fazer público um chamamento para que toda a sociedade em geral se anime a denunciar todos os casos que ocorrem diariamente, denunciando expressamente aos individuos que as praticam, toleram ou dam cobertura.
Por último apoiaremos cualquer acçom que saia do entorno familiar ou social do companheiro agredido, que por certo, tem participado em algumha das actividades organizadas pola nossa associaçom, e mesmo queremos animá-los convocá-la.

Sem comentários: