maio 13, 2008

ACTOS DAS LETRAS DA GALIZA EM MARIM

Por primeira vez em Marim, uma jovem associaçom cultural claramente identificada com os desígnios da nosso pais tem encetado uma tarefa humilde mas com clara vontade de continuidade para ver de recuperar a normalidade da nossa cultura no nosso próprio território nacional.




O dia 15 de maio às 20:15 organizamos umha charla na Biblioteca Municipal de Marim com o título: “A situaçom actual da lingua”. Intervirám Elvira Riveiro Tobío (poeta, mestra e membro das Redes Escarlata): Publicou nos livros colectivos Sempre Mar. Cultura contra a Burla Negra, Os gozos e as sombras. 10+10 novas visións e Das sonorosas cordas. 15 poetas desde Galicia. Obtivo o primeiro prémio no certame Rosalía de Castro de Cornellà (Barcelona) em 2003 e umha mençom especial no Faustino Rey Romero (Rianxo) no 2004; e Henrique Egea Lapina (professor e membro do Movimento de Defesa da Lingua-MDL): Sempre vinculado a associaçons de defesa da língua, foi membro fundador de Ene Agá, Assembleia Reintegracionista de Ponte-Vedra.

O próprio dia 17 de maio organizamos a I Festa da Lingua na Alameda de Marim e na praça da Veiguinha. Na Alameda, a partir das 11:00, contaremos com distintas actuaçons, a cárrego da Escola de Música Tradicional O Tear de Llerena (música tradicional - Ponte Vedra), Sachadiço (música tradicional – Cangas), As Esmorganas (teatro – Ourense), e Codia e Miolo (contacontos – O Morraço). Amais de todo isto, repartiremos arredor de ums 50 livros viageiros em galego e portugués. A ideia desta actividade, conhecida como bookcrossing é libertar livros em lugares públicos para que a gente os colha e os leia, escreba os seus comentários numha web indicada no próprio livro, para a continuaçom solta-lo outra vez, com a finalidade de que circule e assim mais pessoas poidam le-lo e compartir as suas opinions. Esta última actividade realizara-se em colaboraçom com o Movimento de Defesa da Lingua – MDL.

Às 14:00 da tarde terá lugar um jantar popular na praça da Veiguinha, o preço é de 12 euros. O praço para confirmar a assistência remata o dia 15.


E às 17:00, umha vez rematado o jantar, terá lugar a LK session, onde haverá música, teatro… continuando com a Festa.

E já o dia 18 de maio participaremos na manifestaçom convocada em Compostela em defesa da nossa lingua.

Vémo-nos lá !





Sem comentários: