dezembro 12, 2012

ALMUINHA APOIA A MANIFESTAÇOM DOS MARINHEIROS DE MAURITÁNIA




Desde a A.C. Almuinha queremos manifestar o nosso apoio à manifestaçom convocada esta sexta-feira 14 de dezembro em Marim com o obxectivo de reclamar umha soluçom definitiva pra os marinheiros de Mauritánia. 

Como já é conhecido, desde o 31 de julho os 24 barcos conxeladores arrastreiros galegos que faenavam em augas de Mauritánia, com tripulaçons maioritariamente das comarcas do Morrraço e Vigo, virom-se forçados a abandonar o caladoiro mauritano depois de rematar o anterior acordo entre a U.E. e o pais africano. 

Desde a entrada do nosso Pais na U.E. o número de barcos que faenava em augas saharianas reduziu-se dos 250 barcos no ano 1986 até os 24 que ficavam no primeiro semestre deste ano, devido à indefensom continua por parte das distintas instituiçons deste sector que é vital pra economia da Galiza, e particularmente da nossa vila e comarca.

Desde a A.C. Almuinha sumámo-nos às reivindicaçons dos marinheiros e reclamamos o inicio de negociaçons com o obxecto de acadar um novo acordo pesqueiro que permita regresar ao trabalho aos barcos galegos em augas do país magrebí, pois por outra banda nom hai motivos que xustifiquem a expulsom do caladoiro, já que a expulsom nom se deve a motivos biológicos, posto que o caladoiro do que se bota aos nossos barcos será ocupado por barcos chineses, que venhem de acadar um acordo com Mauritánia pra faenar neste caladoiro nos vindeiros 25 anos.

Também apoiamos as medidas que estám a levar a cabo os marinheiros, como o peche no concelho de Marim, pra reclamar o cobro das ajudas pactadas. Nos últimos dias, o Instituto Social de la Marina (ISM) informou de que tam só 22 trabalhadores, sobre ums 150, vam receber as ajudas polo cesamento da actividade.

Sem comentários: