setembro 20, 2011

Aberto de bilharda este sábado 24 de setembro

Este sábado 24 de setembro a A.C. Almuinha, a A.C. Ronsel e o Concelho de Marim organizamos um Aberto de Bilharda de Pretempada que terá lugar a partir das 17:00 horas na pista que hai na Barriada Virgem do Carme (Suboficiais). A inscriçom será a partir das 16:30 horas (de balde), e será o último Aberto de Pretempada antes do começo da Liga Nacional de Bilharda (LNB-Sur) que terá lugar o vindeiro sábado 1 de outubro.

Desde a A.C. Almuinha, continuamos outro ano mais com a promoçom deste jogo tradicional galego, polo que queremos animar a todas aquelas pessoas que o desejem a vir jogar, sendo a inscriçom de balde, e aberta a todas as idades.

Por outra banda, aproveitando este evento, a A.C. Almuinha vai dar começo a umha série de jornadas gastronómicas, que terám lugar ao longo de todo o ano. Nesta ocasom, o menú será churrasco, ainda que também haverá menú vegetariano, sendo precisso anotar-se previamente no correio da associaçom ou por telefone (666 14 52 09). O jantar terá lugar no C.S. Almuinha o sábado 24 de setembro a partir das 14:00.

Sem comentários: