abril 23, 2009

REMATA A LNB NA CONFERÊNCIA SUR




O passado 4 de abril tivo lugar em Mos a última jornada da Liga Nacional de Bilharda na Conferência Sur, à qual acodirom 78 palanador@s, conseguindo deste jeito um novo record de participaçom neste primeiro ano de competiçom.
Independentemente dos resultados acadados polas distintas equipas, desde a A.C. Almuinha queremos salientar o enorme sucesso desta primeira tempada do campionato de bilharda na zona sur. Enorme sucesso em quanto à participaçom (155 pessoas e 14 equipas inscritas em polo menos um campionato) e à implicaçom das distintas associaçons e centros sociais que estám a contribuir à recuperaçom e dignificaçom deste jogo tradicional, e sobre todo graças as pessoas que se ocuparom durante todo o ano de coordinar a competiçom, que fizerom um trabalho enorme. Amais criou-se um espaço de interacçom e de companheirismo entre @s componhentes das distintas equipas que fam prever que o sucesso deste ano terá continuidade nos vindeiros anos.
No tocante aos resultados, tras esta jornada, houvo vários trocos nas clasificaçons. O mais salientável da jornada para a Almuinha foi a confirmaçom da clasificaçom entre os oito primeiros postos de Agus e Alberte da nossa equipa (5º e 6º respectivamente), que os clasifica para a Final de Compostela que terá lugar a finais de Maio, na que se mediram @s melhores palanador@s das 3 conferências. Amais Diana rematou no 4º posto da clasificaçom feminina, ainda que empatada com outra jogadora, polo que terá que desputar um desempate para ver se consegue a 4ª praça, que a clasificaria também para a Final. Por equipas, Almuinha rematou no 3º posto, tras os Paquete Pinchas e Faísca, que nos arrebatarom o 2º posto na clasificaçom que tivemos durante todo o ano.
Agora fica agardar a gram Final que terá lugar a finais de maio em Compostela para ver que fam @s noss@s representantes, e ir practicando já para o vindeiro ano nos innumeráveis amigáveis que já estám a organizar-se por moitas vilas e cidades do pais.
Mais info:
http://lnbsur.wordpress.com/ e http://ovaral.blogspot.com/

Sem comentários: