julho 10, 2008

ROMARIA DA PÁTRIA 2008



Com motivo da próxima celebraçom do 25-J, Dia da Pátria, o vindeiro dia 19 de julho organizamos um roteiro desde Marim até a igreja de Santo Tomé de Pinheiro. Partiremos às 10:30 desde a Alameda de Marim e agardamos remata-lo a isso das 13:00. Ao remate do roteiro haverá umha comida para a qual é preciso anotar-se com antelaçom. O preço da comida é de 8 euros para sóci@s e de 10 euros para nom sóci@s. Aquelas pessoas que fazendo o roteiro nom desejem quedar à comida, baixarémo-las a Marim ao rematar o roteiro. Agardamos contar contigo.

Descriçom do roteiro:


O roteiro parte do lavadoiro do Souto, passando polo Sequelo, A Moreira, Cidrás, A Portelinha, Currás, Santa Maria do Campo, As Pradeiras, Matusám, e remata na Igreja de Santo Tomé de Pinheiro. Durante o percorrido atoparemos ao longo do nosso percurso umha série de elementos de grande interesse cultural, natural e artístico coma por exemplo:


Povoado castrejo da Subidá

Este castro atópa-se sem catalogar. Parece que nos últimos tempos o Concelho de Marim iniciou os trámites para recuperar este castro.


Muínhos

Ao longo do rio Loira consérvam-se numerosos muínhos, que som parte fundamental da história do pais. À sua funçom de produçom de alimentos únem-se as funçons de ponto de reuniom e de socializaçom entre as gentes do lugar. Aproveitándo-se da força das augas, derom de comer a muitas pessoas nos duros tempos da postguerra.


Rio Loira

Fermoso rio onde podemos atopar troitas. Está num bo estado de consevaçom natural, com os seus abundantes muinhos, vegetaçom, fauna e paisagens abraiantes.

Igreja de Santa Maria do Campo

Igreja de estilo románico tardío, do século XIII. Da primitiva construçom do século XIII tam só se conserva o afiado arco triunfal do prebistério. No seu interior, destaca a colecçom de murais góticos.


Igreja de Santo Tomé de Pinheiro

Igreja de estilo románico do século XII. Erguida no lugar que com anterioridade ocupava um mosteiro. De pranta rectangular e ábsida pentagonal, destacam as figuras nos canecilhos que sujeitam o aleiro. No interior, os arcos faxons som sostidos por columnas com vistosos capiteis.

Sem comentários: